Cikakak.Com Cikakak.Com

Drama TV, Slot Akasia, Slot Lestary, Slot Samarinda, Slot Tiara, Slot Sonia, Slot MegaDrama, Drama iQIYI, Drama Viu, Telemovie, Telefilem,

Citra Exclusive - Telefilem Nyang Lakonan Emma Maembong & Putri Iesya / Sinopsis

Author
Published Oktober 26, 2022
Citra Exclusive - Telefilem Nyang Lakonan Emma Maembong & Putri Iesya / Sinopsis
Citra Exclusive | Telefilem Nyang Lakonan Emma Maembong & Putri Iesya : Telefilem yang berkonsep seram dan misteri akan tampil bersiar 29 Oktober 2022 akan datang. 

Dengan judul Telefilem Nyang diterajui gandingan Emma Maembong dan Putri Iesya sebagai terajui utama. Telefilem Nyang mengisahkan sebuah keluarga yang porak beranda hinggakan selalu mengabaikan anaknya. Sesuatu misteri berlaku terhadap anaknya akibat ibu bapa yang tidak bertanggungjawab.


Sinopsis Telefilem Nyang

Mengisahkan tentang entiti paranormal yang mengambil alih tanggungjawab menjaga seorang bayi dari ibu bapanya yang tidak bertanggungjawab.

Sara terpaksa merebut kembali Murni dari suatu lembaga ghaib yang menjaga Murni sejak dari kecil. Nyang, tekad untuk mengambil alih Murni dari Sara setelah melihat Murni diabaikan oleh ibubapanya sendiri.

Namun Sara tidak membenarkan Murni diambil oleh Nyang, malah pelbagai usahanya untuk mempertahankan anaknya. Usaha demi usaha...mungkinkah berhasil. Ataupun sebaliknya. Mungkin Murni akan hilang selama-lamanya atau Sara dapat melihat anaknya kembali. 


Catat Ulasan

[ADS] Bottom Ads

Halaman

Copyright © 2012-2023