Cikakak.Com Cikakak.Com

Drama TV, Slot Akasia, Slot Lestary, Slot Samarinda, Slot Tiara, Slot Sonia, Slot MegaDrama, Drama iQIYI, Drama Viu, Telemovie, Telefilem,

Novel Darlingku Mr Cold Mafia Karya Shadhia

Author
Published Disember 28, 2022
Novel Darlingku Mr Cold Mafia Karya Shadhia

Novel Darlingku Mr Cold Mafia Karya Shadhia | Kecoh semalam tentang naskhah novel ini. Dikatakan mempunyai unsur-unsur yang tidak elok dibaca oleh remaja. Bila melihat pada muka depan ini, memang menarik tapi ibu bapa kena alert dan pantau kisah yang diselitkan dalam novel tersebut. 






Sebagai peminat karya novel, memang tak dinafikan memiliki sebuah novel baharu amatlah diidamkan. Mungkin sedar tak sedar anda memiliki naskhah ini. Boleh semak koleksi novel anda. 

Bagi mengelakkan kejadian sedemikian berulang kembali, pihak terlibat perlulah mengkategorikan buku tersebut. Contohnya membuat label pada muka depan seperti "hanya untuk 18 tahun ke atas".

Membaca novel perkara yang amat digemari oleh remaja bagi mengisi masa terluang waktu cuti sekolah. Namun ibu bapa perlu pantau jenis novel untuk anak-anak. 

Berbalik kepada isu naskhah di atas, pihak kaki novel telahpun memohon maaf dan menarik balik penjualan nakshah tersebut.


Sinopsis Novel Darlingku Mr Cold Mafia

NUR NADIA
Seorang gadis pendek yang berumur 20 tahun. Memakai kaca mata tebal akan tetapi dia bukan sembarangan nerd. Tidak mudah dibuli, dia mempunyai prinsip dan meskipun cara pemakaiannya yang 'up to date' itu tidak ada alasan bagi dia untuk tidak menutup aurat. Seorang gadis ceria dan peramah, dia juga rajin menolong orang yang memerlukan bantuan.

TENGKU ADRIAN HARIS
Lelaki tinggi lampai yang berumur 29 tahun. Berwajah tampan dan digilai oleh semua perempuan diluar sana. Seorang usahawan yang berjaya dan juga mafia yang digeruni. Selalu berwajah ketat. Dia akan melakukan apa sahaja untuk mendapatkan apa yang dia hendaki termasuk membunuh. Apabila si gadis nerd yang gedik dan manja bertemu dengan mafia yang kejam dan beku. Apa yang akan berlaku?

"Eleh... dasar diktator. Semua benda nak dengar cakap dia." - Nur Nadia

"Aku bagi kau dua pilihan. Kahwin dengan aku atau kau nak aku sembelih kucing kesayangan kau ni depan mata kau." - Adrian Haris

"Aku kahwin dengan kau ni sebab amanat ayah kau. Bukan sebab cinta. Jangan berharap lebih untuk aku balas cinta kau. Lagipun hati aku dah mati untuk bercinta sejak daddy dengan mommy aku mati." - Adrian Haris

Adakah misi Si Nerd untuk mencairkan hati Mafia Beku itu berjaya? Adakah rumah tangga mereka mencapai kebahagiaan seperti dalam novel-novel romantik? Bagaimanakah dengan pengakhiran dendam si mafia itu?


Catat Ulasan

[ADS] Bottom Ads

Halaman

Copyright © 2012-2023