Cikakak.Com Cikakak.Com

Drama TV, Slot Akasia, Slot Lestary, Slot Samarinda, Slot Tiara, Slot Sonia, Slot MegaDrama, Drama iQIYI, Drama Viu, Telemovie, Telefilem,

Sinopsis Filem Talbis Iblis Lakonan Azira Shafinaz, Nasha Aziz, Zul Ariffin dan Amir Nafis

Author
Published Oktober 21, 2022
Sinopsis Filem Talbis Iblis Lakonan Azira Shafinaz, Nasha Aziz, Zul Ariffin dan Amir Nafis

Sinopsis Filem Talbis Iblis Lakonan Azira ShafinazNasha AzizZul Ariffin dan Amir Nafis |   Filem seram 2022 dengan judul Talbis Iblis diarahkan oleh Kabir Bhatia.  Dibintangi oleh Azira ShafinazNasha AzizZul Ariffin dan Amir Nafis sebagai tunggak utama

Filem ini mengisahkan Hajar, yang memutuskan untuk melarikan diri dari Kuala Lumpur untuk melahirkan anak yang belum berkahwin bagi mengelakkan orang ramai mengetahui dia hamil. Namun sesuatu yang pelik dan misteri berlaku kepadanya angkara bidan yang menjaganya. Sebenarnya apakah rahsia bidan tersebut? Jom tonton Filem Talbis di pawagam pada 20 Oktober 2022 (mulai siar semalam).


Sinopsis Talbis Iblis

Senarai Pelakon Filem Talbis Iblis
  1. Azira Shafinaz sebagai Hajar
  2. Nasha Aziz sebagai Junaidah aka Mak Ju
  3. Zul Ariffin sebagai Nasir
  4. Amir Nafis sebagai Arshad
  5. Jay Iswazir sebagai Zaini
  6. Zaftfarrel Mikhael Felton sebagai Hazim
  7. Sherie Merlis sebagai Bomoh
  8. Izzy Reef sebagai Nasir (muda)
  9. Daniella Sya sebagai Junaidah (muda)
  10. Putri Jannah sebagai Hajar (muda)


Sinopsis Filem Talbis Iblis


Sinopsis Filem Talbis Iblis mengisahkan tentang Hajar (Azira Shafinaz), yang memutuskan untuk melarikan diri dari Kuala Lumpur untuk melahirkan anak luar nikah bagi mengelakkan orang ramai mengetahui dia hamil. 


Arshad (Amir Nafis) menghantar Hajar tinggal bersama Mak Ju (Nasha Aziz), seorang bidan yang pakar dalam memberikan penjagaan terbaik dan sulit sebelum dan selepas kehamilan. 


Mak Ju memberikan penjagaan, pertimbangan, kasih sayang ibu kepada Hajar, dan yang paling penting, pemahaman yang tidak pernah dialami daripada ibunya. 


Tetapi Hajar tidak sedar bahawa Mak Ju sedang mencari wadah jiwa yang sempurna untuk arwah anaknya, dan anak Hajar yang dalam kandungan boleh membantu menghidupkan kembali arwah anaknya.

Catat Ulasan

[ADS] Bottom Ads

Halaman

Copyright © 2012-2023