Cikakak.Com Cikakak.Com

Drama TV, Slot Akasia, Slot Lestary, Slot Samarinda, Slot Tiara, Slot Sonia, Slot MegaDrama, Drama iQIYI, Drama Viu, Telemovie, Telefilem,

Drama Korea Train TV9, Kisah Detektif Merentas Misteri Dua Alam

Author
Published Oktober 28, 2022
Drama Korea  Train TV9, Kisah Detektif Merentas Misteri Dua Alam

Drama Korea  Train TV9, Kisah Detektif Merentas Misteri Dua Alam : Drama Train drama yang bersiaran menerusi Slot Chamsarang TV9.  Drama Train merupakan siri televisyen Korea Selatan yang  dibintangi oleh Yoon Shi-yoon, Kyung Soo-jin dan Shin So-yul. 

Drama Train pada mulanya disiarkan di OCN bermula 11 Julai 2020 hingga 17 Ogos 2020, setiap Sabtu dan Ahad jam 22:30 (KST).

Drama Train mengisah kehidupan seorang lelaki kehilangan orang tersayang kepada pembunuh bersiri. Dia menyeberang ke dunia yang berbeza untuk mengetahui kebenaran di sebalik kematiannya.

Seo Do-Won (Yoon Si-Yoon) ialah seorang detektif dan dia sangat bersemangat dengan kerjanya. 

Han Seo-Kyung (Kyung Soo-Jin) ialah seorang pendakwa yang mempunyai personaliti yang jujur. 

Lee Jung-Min (Shin So-Yul) ialah ahli unit penyiasatan saintifik. Dia adalah kawan zaman kanak-kanak Seo Do-Won dan juga cinta pertamanya. Dia menyokong Seo Do-Won.



Sinopsis Drama Train 

Seorang detektif tangguh yang tanpa gentar menyelami karyanya, Seo Do-won (Yoon Shi-yoon) tidak henti-henti dalam membawa penjenayah ke muka pengadilan. 

Beliau sedia bersedia untuk menghadapi apa-apa kes, tidak kira betapa sukarnya. Do-won telah mencipta nama untuk dirinya sebagai orang yang menyelesaikan tugas itu. 

Akan tetapi berlaku sesuatu kepada teman wanitanya.  Wanita yang dicintainya menjadi mangsa terbaru pembunuh bersiri. Sejak itu  dunianya berubah sepenuhnya.

Secara misteri mampu bergerak di antara alam semesta selari, Do-won kini tinggal di kedua-dua dunia sebagai seorang lelaki yang terpaksa membayar dosa bapanya di satu dunia, dan sebagai seorang lelaki yang terpaksa menjalani kehidupan yang tidak menentu kerana dosa-dosa di dunia yang lain. 

Seolah-olah dua litar hidupnya tidak cukup sukar untuk dihadapi, dia tidak lama lagi mengetahui bahawa cintanya yang mati mungkin hilang di satu dunia, tetapi dia sangat hidup di dunia lain. 

Bersumpah untuk menjejaki pembunuhnya di satu alam semesta, sambil pada masa yang sama cuba melindunginya di alam semesta lain, Do-won dengan cepat mengakui bahawa ini bukan sesuatu yang dia boleh lakukan sendirian.

Dengan bantuan rakan-rakannya di kedua-dua alam semesta, Do-won meminta Han Seo-kyung (Kyung Soo-jin), seorang pendakwa raya yang jujur ​​namun pendiam dengan hati yang besar dalam satu dunia, dan seorang detektif yang dingin dan tidak berperasaan di dunia lain untuk menolongnya. 

Bersama Lee Jung-min (Shin So-yul), ahli unit penyiasatan saintifik yang gigih, mereka akan melakukan apa sahaja untuk menjejaki pembunuh di satu dunia dan melindungi cintanya di dunia lain.

Catat Ulasan

[ADS] Bottom Ads

Halaman

Copyright © 2012-2023