Cikakak.Com Cikakak.Com

Drama TV, Slot Akasia, Slot Lestary, Slot Samarinda, Slot Tiara, Slot Sonia, Slot MegaDrama, Drama iQIYI, Drama Viu, Telemovie, Telefilem,

Slot TV3 Cinema | Filem Seram, Tabu : Mengusik Gerbang Iblis Siar 04 November 2022

Author
Published November 03, 2022
Slot TV3 Cinema | Filem Seram, Tabu : Mengusik Gerbang Iblis Siar 04 November 2022

Slot TV3 Cinema | Filem Seram, Tabu : Mengusik Gerbang Iblis Siar 04 November 2022 : Filem Seram Indonesia yang pernah ditayangkan pada 24 Januari 2019 berjudul Tabu Mengusik Gerbang Iblis karya Angling Sagaran. Filem Seram Tabu Mengusik Gerbang Iblis, ini akan ditayangkan malam 04 November 2022 (JUMAAT) menerusi TV3 Cinema, 10.00 malam di saluran TV3.

Filem Seram Tabu Mengusik Gerbang Iblis dibintangi oleh  Angga Aldi YunandaNadya FricellaBastian SteelAgatha Chelsea, dan Rayn Wijaya sebagai pelakon utama.

Filem Seram Tabu Mengusik Gerbang Iblis, mengisahkan Pantang Larang Dilanggar Hanya Kerana Sebuah Misi. Lalu Membuka Roh Yang Terkunci. Sehingga Kematian Adalah Jalan Terakhir. Mungkinkah ada cara untuk menyelamatkan diri atau mungkin mereka berempat akan terkorban dengan roh yang terkunci tersebut.

Jangan lupa saksikan Tabu: Mengusik Gerbang Iblis slot terbaru, TV3 Cinema malam Jumaat, 04 November 2022.


Filem Seram | Tabu : Mengusik Gerbang  Iblis
Tarikh Siar : 04.11.2022
Hari : Jumaat
Saluran TV : TV3 Slot TV3 Cinema


Filem Seram, Tabu : Mengusik Gerbang  Iblis  mengisahkan tentang sekumpulan remaja yang dipenuhi dengan rasa ingin tahu yang mendalam tentang hidupan di hutan Leuweung Hejo. Kerana perasaan yang ingin tahu tersebut, membuatkan mereka berada dalam situasi sukar dan menjadi malapekata kepada kehidupan mereka.


Diaz (Angga Aldi Yunanda), Keyla (Nadya Fricella), Tio (Rayn Wijaya), Adis (Elina), Muti (Agatha Chelsea), dan Mahir (Bastian Steel) berhasrat untuk bermalam di hutan Leuweung Hejo. 


Malangnya, mereka tidak hanya tinggal di hutan larangan. Oleh kerana rasa ingin tahu mereka yang besar, mereka melanggar banyak peraturan dan pantang larang apabila berada di hutan tersebut.


Kehidupan mereka tiba-tiba berubah setelah melakukan pelbagai perkara yang pada awalnya dianggap pantang larang.  Diaz tiba-tiba menghilangkan diri dan muncul seorang budak lelaki misteri. 


Mereka akhirnya memutuskan untuk pulang dan mengambil budak itu. Apabila budak dibawa ke rumah Diaz, Oma (Laksmi Notokusumo) mempunyai perasaan yang berbeza.


Malah Oma terfikir sesuatu yang buruk akan berlaku. Ternyata, kata-kata nenek itu benar. Mereka akan terus mengalami keganasan yang tidak berkesudahan. Setelah disiasat, enam remaja terus telah membuka akses kepada hantu di Leuweung Hejo yang telah dikurung.

Lebih memeranjatkan, budak kecil tersebut adalah perantara kuasa jahat di Leuweung Hejo. Adakah Diaz dan rakan-rakannya dapat memulihkan keadaan seperti biasa? Dapatkan mereka menyelamatkan diri dari gangguan seram tersebut. Mungkinkah berakhir dengan kematian.

Filem Seram, Tabu : Mengusik Gerbang  Iblis akan menjawab persoalan anda, jika anda menonton di TV3 Cinema. 


Catat Ulasan

[ADS] Bottom Ads

Halaman

Copyright © 2012-2023